Flexi Solutions OÜ
Loodud 2008. aastal eesmärgiga pakkuda väiksema ja keskmise suurusega ettevõtetele professionaalset ja usaldusväärset raamatupidamisteenust.
Raamatupidamine on eduka ettevõtte alus, mis näitab firma finantsolukorda ja seniseid arenguid ning aitab teha tulevikuplaane. Rahaasjad ei pea korras olema ainult kohustuslike finantsaruannete esitamiseks, vaid eelkõige oma ettevõtte olukorra mõistmiseks ja hindamiseks. Hästi korraldatud aruandlus tõstab teie krediidivõimekust ning aitab ressursse paremini planeerida.
Ettevõtjale on esmatähtis keskenduda klientidele, tootearendusele, juhtimisele ja muule, mis loob väärtust. Meie aitame teil keskenduda oma põhitegevusele.
Oleme loodud ettevõtjale, kes soovib:
Osavõtlikku suhtumist, probleemidest kiiret teavitamist ja kaasa mõtlemist.
Ettevõtte korras finants- ja maksuasju, et vältida võimalikke maksuriske ning finantskahjusid.
Selgust oma finantsjuhtimises ja raamatupidamises nii, et see toetaks eesmärkide ja unistuste saavutamist.
Paremat informeeritust, mida võimaldab veebipõhise tarkvara kasutamine.
Raamatupidamist oleme teostanud ja korraldanud järgmistes valdkondades tegutsevatele ettevõtetele:
Töö- ja vormirõivaste tootmine ja müük
Rõivaste jae- ja hulgimüük
Spetsiifilised ehitustööd (raamatupidamine viiest ettevõttest koosnevale kontsernile)
Põllumajandus puu- ja juurviljakasvatus
Siidri tootmine
Õhksoojuspumpade müük ja paigaldus
Kinnisvarahaldus
Sat-TV tehnika jae- ja hulgimüük
Mere- ja raudteekonteinerite, konteiner-tanklate müük ja rent
Telefon: +372 50 56 673
E-mail: flexi.solutions.oy@gmail.com
Koduleht: www.flexisolutions.ee
Aadress: Vilde tee 61 13421 Tallinn
IBAN: EE617700771002154115
Raamatupidamisteenused
Müügiarvete koostamine ja saatmine (vajadusel)
Ostuarvete kajastamine
Kulu- ja lähetusaruannete koostamine ja kajastamine
Muude majandustehingute kajastamine
Maksuarvestus
Kassaarvestus
Laoarvestus
Põhivara arvestus
Palgaarvestus
Dokumentide koostamine
Raamatupidamisalased konsultatsioonid
Maksualased konsultatsioonid
TSD, KMD, VD ja muude deklaratsioonide esitamine
Aruannete koostamine ja saatmine Statistikaametile, Eesti Pangale
Raamatupidamise sise-eeskirjade koostamine
Raamatupidamise aastaaruannete koostamine
Konsolideeritud aastaaruannete koostamine
Käibemaksukohuslaseks registreerimine
Tööõigusalane nõustamine
Töölepingute ja VÕS lepingute koostamine
Finantsnõustamine ja -analüüs
Flexi Solutions OÜ Raamatupidamisteenuse üldtingimused
Kehtivusega alates 01.01.2016.a
1. Mõisted
1.1. Klient – Flexi Solutions OÜ teenuse osutamise lepingu kaudu lepingulistes suhetes olev juriidiline isik;
1.2. Täitja – Flexi Solutions OÜ;
1.3. Leping – Teenuste osutamise leping koos lisadega, mis on sõlmitud Kliendi ja Täitja vahel kirjalikus vormis, milles lepitaks üldreeglina kokku vähemalt osutatavates Teenustes, poolte esindajates, Teenuste arvestuse aluses;
1.4. Teenus – Käesolevas üldtingimuste punktis 2. kirjeldatud teenused;
1.5. Hinnakiri – Täitja kehtiv hinnakiri, millega saate tutvuda https://sites.google.com/site/flexisolutionsoy/
2. Teenuse kirjeldus
2.1. Täitja osutab Kliendile raamatupidamisteenust lähtudes Kliendi poolt Täitjale esitatavast informatsioonist ja dokumentidest ning vastavuses Eesti Vabariigi õigusaktidega.
2.2. Täitja poolt igakuiselt ja püsivalt osutatav Teenus sisaldab üldjuhul käesolevas punktis loetletud raamatupidamisteenuseid, kui ei ole kokku lepitud teisiti:
2.2.1. Bilanss (programmist väljatrükk) 1 kord kuus tellimisel;
2.2.2. Kasumiaruanne (programmist väljatrükk) 1 kord kuus tellimisel;
2.2.3. Ostu- ja müügireskontro väljatrükk tellimisel;
2.2.4. Töötasu arvestus 1 kord kuus vastavalt esitatud töölepingutele, tööaja arvestus dokumentidele ja muudele dokumentidele;
2.2.5. Põhivara arvestus 1 kord aastas või 1 kord kuus tellimisel;
2.2.6. Üksikisiku tulumaksu, sotsiaalmaksu, töötuskindlustusmaksu ja pensionikindlustuse arvestus ja aruandlus maksuametile väljamaksele järgneva kuu 10. kuupäevaks;
2.2.7. Kuu kokkuvõte riigimaksudest, mis kuuluvad tasumisele, s.h. on näidatud maksude tasumise tähtajad, tasumisele kuuluvad summad, ülekandekontod ja viitenumbrid;
2.2.8. Käibemaksu arvestus ja aruandlus 1 kord kuus 20. kuupäevaks;
2.2.9. Majandusaasta aruande koostamine.
3. Teenuse osutamise tingimused
3.1. Täitja kasutab Teenuse osutamiseks oma töövahendeid.
3.2. Üldreeglina osutatakse teenust Täitja asukohas. Poolte täiendava kokkuleppe korral on võimalik Teenust osutada ka Kliendi poolt nimetatud kohas.
3.3. Täitja kohustub Teenuse osutamisel kasutama piisavat kvalifikatsiooni omavat tööjõudu.
3.4. Klient esitab Täitjale enne Teenuse osutamise alustamist olulist informatsiooni omavad dokumendid: põhikiri, asutamisotsus (leping), maksuameti tõend Kliendi arvele võtmise kohta käibemaksukohuslasena jm. sedalaadi dokumendid. Juhul, kui ülal nimetatud dokumentides tehakse muudatusi, informeerib Klient nendest koheselt Täitjat ja esitab ühtlasi täiendavaid dokumente.
3.5. Täitja nimetab Lepingu sõlmimisel, Lepingu täitmisel ja Teenuse osutamisel Kliendi jaoks kontaktisiku(d) kirjaliku teatisega. Klient vormistab kirjalikul teatisel nimetatud isiku(d) e-teenuse kasutajaks Maksu- ja Tolliametis, Haigekassas, Pangas, Äriregistris. Kontaktsiku(te) muutumisest teavitab Täitja Klienti kirjalikult.
3.6. Klient kohustub esitama Täitjale dokumendid ja informatsiooni, mis on vajalik Teenuse osutamiseks. Eelmise kalendrikuu dokumentide esitamise viimane tähtaeg on järgmise kuu 5. tööpäev. Juhul, kui esitatavaid algdokumente on enam, kui 150, esitab Klient nimetatud algdokumentatsiooni vähemalt kahes võrdses osas vähemalt nädala pikkuse vahega juba aruandeperioodi jooksul, kusjuures dokumentatsiooni viimane osa esitatakse samuti aruandeperioodile järgneva kuu 5. tööpäevaks.
3.7. Klient esitab dokumentatsiooni Täitjale posti, e-posti või käsiposti teel.
3.8. Klient vastutab, et dokumendid ja informatsioon on tõesed ja esitatakse Teenuse osutamiseks õigeaegselt. Paranduste sisseviimisele kulunud aeg toob kaasa täiendava arve. Dokumentide üleandmise kohta vormistatakse vajadusel vastav akt.
3.9. Klient esitab Täitjale Lepingu nõuetekohaseks täitmiseks vajaliku informatsiooni ja selgitused kõigis Lepingu täitmiseks vajalikes küsimustes vastavalt nõutud vormile, ajagraafikule ja töö korras Täitja poolt esitatud päringutele. Sealhulgas esitab Klient Täitja soovil originaaldokumente, kirjalikke lisaselgitusi ning kinnitusi päritud asjaolude kohta.
3.10. Täitjal ei ole kohustust Kliendi poolt esitatud informatsiooni sisus ja vormis kahelda. Täitja lähtub Teenuse osutamisel vaid Kliendi poolt antud informatsioonist ja täiendavatest selgitustest. Eelnimetatust tulenevalt ei vastuta Täitja Kliendi majandustehingute sisu ja dokumentatsiooni vastavuse eest.
3.11. Klient kohustub teavitama Täitjat kõikidest Lepingu täitmist puudutavatest asjaoludest.
3.12. Täitja kohustub Teenuse osutamisel järgima seaduses sätestatud tähtaegu ning tagama Teenuse osutamise selliselt, et seaduses sätestatud tähtaegu ei rikutaks. Täitja ei vastuta tähtaegade rikkumise eest juhul, kui tähtaegu on rikutud põhjusel, et Klient ei ole õigeaegselt esitanud Teenuse osutamiseks vajalikku informatsiooni ja dokumente.
3.13. Klient kohustub mitte looma töösuhteid otseselt ega kaudselt Täitja töötajaga Lepingukehtivuse ajal ja/või peale Lepingu lõppemist 6 (kuue) kuu jooksul. Kohustuse rikkumisekorral on Täitjal õigus nõuda leppetrahvi raamatupidamisteenuse igakuise tasu 6 (kuue) kordses summas, kuid mitte vähem kui 3000 (kolmtuhat ) eurot.
3.14. Täitja kohustub osutama Teenust vastavalt Eesti Vabariigis kehtivatele õigusaktidele, sealhulgas Eesti Raamatupidamistoimkonna juhenditele ja vastavuses ajakohaste seaduste tõlgendustega.
4. Lepingu tasu
4.1. Klient tasub Täitja poolt osutatud teenuste eest vastavalt Täitja kehtivale hinnakirjale, mis on üles pandud Täitja kodulehel, aadressiga https://sites.google.com/site/flexisolutionsoy/ Juhul, kui Täitja muudab Kliendile teadaolevat hinnakirja, hakkab muudetud hinnakiri Kliendi suhtes kehtima üks kuu pärast Kliendile muudatuse teatavakstegemise päeva.
4.2. Kui Lepingu pooled ei ole Lepingus märgitule lisanduvate Täitja täiendavate teenuste (eritööde) osas eraldi hinnakokkulepet sõlminud, kuid Kliendi esindaja on nimetatud tööd kirjalikult tellinud või aktsepteerinud, siis tasub Klient talle täiendavalt osutatud teenuste eest tunnitasu alusel vastavalt Hinnakirjas sätestatud tunnitasu määradele. Täitja tööde hinnad ei sisalda muid vajalikke lisakulusid, mis ei ole tasu Täitja Teenuste eest (näiteks tasu registripäringute eest, mida Täitja tellib äriregistrist, kinnistusraamatust, krediidiinfost vms. teenuste osutajatelt või ka tõlke-, transpordi-, lähetus- ja majutuskulu). Lisakulud hüvitab Klient.
4.3. Klient tasub Täitja poolt esitatud arve seitsme (7) kalendripäeva jooksul.
4.4. Tasumisega viivitamise korral on Täitjal õigus nõuda viivist 0,5% päevas tasumata summast.
4.5. Kui tasumist ei ole toimunud järgmise perioodi (kuu) alguseks, on Täitjal õigus mitte alustada järgneva perioodi dokumentide töötlemist.
5. Konfidentsiaalsus
5.1. Klient ja Täitja kohustavad mõlemad hoidma saladuses teise poole konfidentsiaalset informatsiooni ning mitte avaldama seda kolmandatele isikutele ilma poole kirjaliku nõusolekuta. Konfidentsiaalse informatsiooni avalikustamise keeld ei laiene poolte audiitoritele, pankadele ja juriidilistele nõustajatele, eeldusel, et ka nendele laieneb teabe saladuses hoidmise kohustus. Pooled kohustuvad kasutama mistahes talle teatavaks saanu teise poole konfidentsiaalset informatsiooni üksnes poolte vahel sõlmitud Lepingu täitmise eesmärgil.
5.2. Konfidentsiaalsuskohustus kehtib viis (5) aastat pärast Kliendi ja Täitja vaheliste lepinguliste suhete lõppemist. Konfidentsiaalsuskohustus laieneb kõikidele poolte esindajatele, töötajatele ja kõikidele teistele poolte poolt kaasatud isikutele.
5.3. Konfidentsiaalseks informatsiooniks loetakse igasugust informatsiooni, mille sattumist kolmandate isikute kätte pool soovib vältida ning mille saladuses hoidmiseks on poolel õigustatud huvi, muuhulgas informatsioon, mis puudutab poole äri- või tootmissaladust.
Konfidentsiaalne informatsioon on ka Täitja ja Kliendi vahel sõlmitud Lepingu sisu ja muud Lepingu täitmise käigus teise poole kohta teatavaks saanud andmed.
5.4. Konfidentsiaalseks informatsiooniks ei loeta ja sellele ei laiene saladuses hoidmise kohustus:
5.4.1.informatsioon, mis on avalik Lepingu sõlmimise ajal või saab avalikuks Lepingu kehtivuse ajal või pärast Lepingu lõppemist;
5.4.2. informatsioon, mille avalikustamise kohustus tuleneb õigusaktidest;
5.4.3. informatsioon, mille pool on saanud kolmandalt isikult, kellel on õigusaktidest tulenev õigus nimetatud informatsiooni avaldada;
5.4.4. informatsioon, mille avaldamiseks on teise poole kirjalik nõusolek.
5.5. Lepingu täitmisel teatavaks saanud konfidentsiaalse teabe, siseinfo, Täitja nõustamisteenuste jms osas on konfidentsiaalsuskohustus ka Kliendil ning Kliendi vastutavatel esindajatel, samuti nende poolt kaasatud isikutel. Klient ei avalikusta ega kasuta kolmandate isikute huvides Täitja kirjaliku loata ühtegi nõuannet ega arvamust, mis talle on Täitja poolt Teenuste osutamisel teatavaks saanud. Nimetatud kohustus laieneb ka Kliendi töötajatele ja koostööpartneritele.
7. Dokumentide säilitamine
7.1. Täitja tagastab algdokumentatsiooni Kliendile korrastatult majandusaasta või aruandeperioodi lõpus.
7.2. Seadusest tulenev Kliendi dokumentatsiooni (sh raamatupidamisdokumentatsiooni) säilitamiskohustus lasub Kliendil endal.
8. Vastutus
8.1. Pooled mõistavad ja aktsepteerivad, et kõik Täitja poolt Lepingu täitmisel osutatavad Teenused on oma iseloomult tehniline töö ning Täitjat või ühtegi Täitja töötajat ei saa lugeda Kliendi raamatupidamise eest vastutavaks.
8.2. Täitja vastutab tema poolt koostatud riiklike aruannete, aruannete, raamatupidamisregistrite vastavuse eest Kliendi poolt esitatud algdokumentatsioonile ja informatsioonile.
8.3. Täitja ei vastuta mistahes juhul Kliendi saamata jäänud tulu ja mittevaralise kahju eest.
8.4. Pooled on kokku leppinud, et igal juhul on Täitja vastutus Kliendi ees piiratud viimase kolme kuu tasuga, mis on tasutud või kuulub tasumisele Täitja osutatud Teenuste eest.
9. Lepingu kehtivus, muutmine ja lõpetamine
9.1. Leping jõustub osapoolte allakirjutamise hetkest ja on tähtajatu, kui Pooled ei ole Lepingus kokku leppinud teisiti. Allkirjastamine võib toimuda ka digitaalselt.
9.2. Tähtajatu Lepingu võib üles öelda nii Täitja kui ka Klient, teatades ette vähemalt üks kuu.
9.3. Lepingu ülesütlemisel lasub Kliendil kohustus tasuda Täitjale viivitamata kõigi tööde eest, mis tehti enne Lepingu ülesütlemist.
9.4. Täitjal on õigus peatada Kliendile Teenuste osutamine Kliendipoolsete kohustuste rikkumisel (sh algdokumentide vm nõutava info/selgituste hilinemisel või mittetäielikul esitamisel, Teenuste eest tasumisega hilinemisel vm oluliste rikkumiste korral) ning edasi lükata oma kohustuste täitmine (sh arvamuste, hinnangute, kokkuvõtete, maksudeklaratsioonide, aastaaruande jms koostamine ja esitamine) perioodile, millal Täitjal avaneb selliste plaaniväliste tööde täitmiseks vaba ressurss.
9.5. Kliendi kohustuste korduvate või kaalukate rikkumiste juhtudel, sh Täitja arvete mittetasumisel või tasumisega hilinemisel rohkem kui 3 korda, on Täitjal õigus Leping erakorraliselt etteteatamiseta üles öelda. Sellisel juhul on Täitja Teenuste taasosutamine (Lepingu uuesti sõlmimine) võimalik pärast Kliendi varasemate kohustuste täitmist ja juhul, kui Klient on tulevaste tööde maksegarantiina teinud Täitja ettepaneku kohase tagatisraha makse.
9.6. Juhul, kui üks pool ei pea kinni Lepingus sätestatud etteteatamistähtajast Lepingu lõpetamise korral, kohustub ta tasuma viie (5) päeva jooksul Lepingu lõpetamise päevast arvates leppetrahvi ühe kuu jooksul osutatud teenuste eest tasutava summa ulatuses. Nimetatud summa arvutatakse lähtuvalt viimasel kolmel kuul Kliendile osutatud teenuste eest tasutavast summast.
9.7. Lepingu põhitingimusi saab muuta üksnes poolte kirjaliku kokkuleppega, üldtingimusi võib Täitja muuta ühepoolselt käesolevas peatükis toodut arvestades. Lepingu põhitingimuste muudatuste tegemisel aktsepteerivad osapooled ka kehtivaid Lepingu üldtingimusi.
9.8 Täitjal on õigus ühepoolselt muuta üldtingimusi õigusaktides sätestatud juhtudel, samuti juhul, kui see on tingitud Teenuste tehnilisest või sisulisest arengust, Klientidele Teenuste osutamise parendamise eesmärgist või vajadusest täpsustada Teenustega seotud asjaolusid.
9.9. Täitja teavitab üldtingimuste muutmisest reeglina vähemalt üks kuu ette, avaldades sellekohase teate veebilehel või teavitades Klienti muul mõistlikul viisil, sh e-posti teel.
9.10 Juhul, kui Klient ei nõustu üldtingimuste muudatustega, on tal õigus ühe kuu jooksul muudatuste kohta teate saamisest või muul viisil muudatustest teadasaamisest Leping üles öelda. Kui Klient ei ole nimetatud tähtajaks Lepingut üles öelnud, loetakse ta muudatustega nõustunuks.
10. Lõppsätted
10.1. Lepingule ja üldtingimustele kohaldatakse Eesti Vabariigi õigusakte.
10.2. Kõik Lepingu täitmise käigus tekkinud vaidlused püüavad pooled lahendada eelkõige läbirääkimiste teel.
10.3. Juhul, kui läbirääkimiste teel ei õnnestu saavutada mõlemaid pooli rahuldavat kokkulepet,
lahendatakse vaidlus Harju Maakohtus.
10.4. Lepingu allkirjastamisega kinnitavad Pooled, et on Lepingu ja üldtingimuste sisuga tutvunud, nende õigused ja kohustused on arusaadavad ning nad kohustuvad neid täitma. Samuti kinnitavad poolte esindajad, et nad on õigustatud Lepingut sõlmima.